Produkter og priser

Portrætterne

Portrætterne optages oftest indendørs. Her kan skolen vælge den traditionelle portrætform eller evt. noget mere kreativt. Det er også muligt at lave udendørsoptagelser, hvis skolen måtte ønske det – og vejret tillader det. Fotografen tager flere optagelser af hver elev. Forældrene har mulighed for selv at vælge baggrundsfarve, eller overlade valget til fotografen. Ønsker forældrene selv at vælge baggrundsfarve, bør de være opmærksom på ikke at vælge en for mørk baggrund (sort og koksgrå), hvis deres barn er meget mørkhåret (pas på med for mørkt tøj til mørk baggrund).

Gruppefoto

Gruppefotos optages ude eller inde, alt efter ønske og vejr. Vi anbefaler som regel udendørs gruppefotos, hvis vejret tillader det. Det giver en dejlig naturlig og levende stemning. Her er der ligeledes mulighed for at vælge standardoptagelser eller mere kreative opstillinger. Gruppefotoet optages altid i farver.

Andre produkter

Udover portrætter og gruppefotos, er der mulighed for bestilling af andre produkter, f. eks.:

• Byttebog
  • Årbog
  • Forstørrelser
  • Indbydelser/Takkekort/Gavekort
  • Musemåtte/Nøglering/Tekrus m.m.

Sådan får du billederne

Forældrene har på forhånd udfyldt en tilmeldingsseddel med deres bestilling. Denne bestilling lægger vi på nettet efter fotograferingen.

Alle, der har tilmeldt deres børn til fotograferingen, kan via hjemmesiden se de forskellige optagelser, der er taget af deres barn. På hjemmesiden har forældrene mulighed for selv at vælge mellem forskellige optagelser og derefter selv sammensætte den billedepakke, de måtte ønske. Der kan frit vælges mellem farve, sort/hvid og sepia (bruntonet). Der er også mulighed for at vælge udtonede billeder.

Til de forældre, der ikke ønsker at benytte sig af køb/bestilling på nettet, er der mulighed for at få en billedepakke med hjem til gennemsyn uden købetvang. Billederne kan så frit købes (arkvis eller hele serien) eller returneres inden for 2 uger fra modtagelsen.

Priser oplyses ved at kontakte os på telefon 3641 8053 eller mail@skole-foto.dk.